Двигун бензиновий 156F TATA (з виходом валу під шпонку, 15mm) 4.5 к.с.

Двигун бензиновий 156F TATA (з виходом валу під шпонку, 15mm) 4.5 к.с.

Ми є офіційним дилером торгової марки в Україні.
0 відгуків 0 продано. залишилось 7
4 881 грн.
Виробник:
Модель: 156F TATA (с выходом вала под шпонку, 15mm) 4.5
Наявність: Є в наявності
АртикулDV-17-156F
Переглянуто 414 разів

Опис продукту

Двигун бензиновий 156F TATA (з виходом валу під шпонку, 15mm) 4.5 к.с.

Бензиновий двигун 156F – агрегат, який запускає в роботу мотоблоки, культиватори, мотопомпи та іншу техніку. Потужність приладу може досягати 4.5 кінських сил. Тому він підходить для обробки невеликих земельних ділянок. Сфера застосування бензинових двигунів надзвичайно широка, що робить дані пристрої незамінними для виконання сільськогосподарських робіт.

Переваги: 

  • висока якість складання, всі вузли та деталі двигуна виконані з міцних, зносостійких матеріалів;
  • зазначений агрегат витрачає не багато палива;    
  • оскільки цей двигун чотиритактний, він екологічний та економічний;
  • чотиритактні мотори більш тихі, ніж двотактні;  
  • гарантія 12 місяців.

Характеристики

  • Вага, кг 11
  • Виробник TATA
  • Витрата палива, г/кВт*год 320
  • Вихід валу Під шпонку Ø15 мм
  • Внутрішня різьба М6
  • Габарити упаковки, мм 330 х 315 х 365
  • Гарантія 12 місяців
  • Діаметр циліндра, мм 56
  • Двигун 156F
  • Довжина шліцевої частини, мм 55
  • Загальна довжина валу (мм) 117
  • Країна-виробник Китай
  • Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв 3.3/4.5/4500
  • Максимальний крутний момент, Нм 9.3
  • Найближчі до валу отвори КПП 65х65
  • Об'єм двигуна, см³ 98.5
  • Об'єм олії, л 0.4
  • Об'єм паливного бака, л 3
  • обертання з боку ручного стартера Праве (за годинниковою стрілкою)
  • Олія, що рекомендується SAE 10W-30
  • Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм 162*80 (103*62)
  • Охолодження двигуна Повітряне
  • Потужність двигуна, л.с. 4.5
  • Розташування валу Горизонтальне
  • Система запалювання ТСІ (транзисторне магнето)
  • Система змазки Розбризкування
  • Ступінь стиснення 8.0:1
  • Тип двигуна Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25°
  • Тип палива Бензин
  • Тип повітряного фільтра Сухий
  • Тип старту Ручний
  • Хід поршня, мм 40
  • Швидкість обертання, об/хв 3600

Написати відгук

будь Ласка авторизуйтесь або створити обліковий запис перед тим як написати відгук